Balklänning & skor

Jag tror att jag ska börja blogga IGEN.. Har saknat den tiden jag bloggade mycket & jag tror ni har saknat mina blogg inlägg eller? ;)
Jag sitter och hostar *host host*
känner mig helt lat! Däremot kollar jag på scrubs Hahah den är ju ganska rolig tycker inte ni det?
jag ska visa bilder på mina klackskor, heeeelt perfekta till balen ju :D
jag tror jag ska lägga mig nu, hoppas att jag kan sova då ... det var skönt iallafall med en dusch nyss :)

Sov gott allihopa!

Snygga är dom visst;)


dock så har jag två klänningar att välja mellan till balen... Vad tycker ni ;)??
Fast jag har funderat på att leta efter mer,kanske till och med hittar snyggare.


denna är ju göö snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0