Laddar ner filmer =)

Jag är hemma nu :)
sitter och laddar ner filmer till min ipod... jobbigt!
hittade en bra film ; Kidulthood har redan sett den men ändå.. har ni sett den? :)
Den är skit bra, avgudar den ;D  hihi!  Vad ska ni göra idag? själv ska jag sova lite igen sen ska jag säkert ut lite eftersom det verkar vara en skön dag så det är lite skönt att komma ut. eller vad tycker ni kära bloggare? Visst var det en fin dag idag.. bara hänga ute med kompisar eller kanske till stan och shoppa ?
Förresten har ni sett den telenor reklamen, den låten är så bra Ååh gud! Daft Punk - Technologic :)

Bjuder på en fin bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: alex

snygg :)

2010-03-26 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0