jag har roliigt

Hejj kära bloggare, förlåt för att jag inte bloggat på två dagar..
Idag har jag gjort massor, vart i kviberg med kompisar och haft jätte trevligt!
dock var det en kall men solig dag idag så det var ändå lite skönt att komma ut! Hade skinn jacka så jag frös nog lite extra.. och mina händer var kalla.Det var lite skämmigt att gå till kviberg eftersom jag är inte van så mycket, dock så finns det många äckliga pedofiler.. men det var roligt :)
Förresten vad tycker ni om mina fräcka leggings ?? snygga VISST?

Nu ska jag äta mmm.. är hungrig har inte ätit så mycket idag , inte heller så som man ska utan skit lite :(
har börjat slarva med maten .. NOT GOOD!
puss på er alla kära bloggare :)


Kommentarer
Postat av: Julia

skit snygga, köpta vart då? :)

2010-03-22 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0