Studiedag! ;D

jag har ingen skola imorgon YEY!
jag ska till stan och köpa blondering hihi yess längtar äntligen att färga mig ljust, Blondt.
tycker det är otroligt snyggt, håller ni inte med mig?? Sen hade jag tänk att vara blond länge inte bara 2 månader ... :) eftersom jag har studiedag imorgon så ska jag sova länge jippiii skönt va..
Kanske ska ta en fika i stan ocksåå.. det var längesen & det är något jag älskar att göra när jag är i stan. Riktigt kul, ni borde testa! Åå nu börjar jag bli trött liksom inte konstigt vaknade kl halv 10 idag Mirakel ?? :s
brukar inte vakna så tidigt.. orkar inte herregud! Så liksom har varit trött hela dagen och nu känner jag att jag vill bara gå lägga mej efter att jag duschat,borstat tänderna och tagit bort mitt smink vilket jag gör varje kväll, uschh kan inte sva med smink det är bara äckligt och man känner sig inte avslappnad Håller ni inte med kära bloggare ?? jag tycker så iallafall... Nu ska jag byta om till min pyjamas hihi gött puss puss på er allihoppa jag skriver imorgon så fort jag vaknar! Hoppas ni sover gott ikväll, jag med :)
  

by 'jovanaalexandravukovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0