Nu är jag hemma igen.

Tillbaka från stan hihi..
Omg såg skit fin klänning idag ''typiskt mig'' direkt springer till något jag tycker om eller tycker är skit fint!
katastrof ... haha jag tycker synd om dom som går till stan med mig, jag är ju sån jag måste kolla på exakt allt innan jag går från affären.. speciellt BIK BOK & GINA TRICOT! Not good. Jag fattar bara inte hur jag har blivit sån min mamma är ju absolut inte så galen , bara ibland haha :)
Shoppa är nog det bästa jag vet, älskar att gå med kompisar att shoppa sen fika! Just love IT
Hur brukar ni göra när ni går till stan är ni också galna som mig ??? ;))

Ska duscha nu, mitt hår ser katastrofalt ut :o


Kommentarer
Postat av: Mehmet (KUNGEN)

Ti si lepotica (L)

2010-03-22 @ 22:19:26
URL: http://memmetstyyle.blogg.se/
Postat av: ali

SNYGG WALLA

2010-03-23 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0