Gäller alla tjejer

Hej alla kära bloggare! :)
Förresten alla tjejer.. Jag tycker att man ska få vara som man vill. Med det menar jag att en tjej måste inte vara skit smal med ''stora'' bröst! Alla tjejer är olika vissa är smala och vissa är lita kraftigare, normala. Men så fort vi ser någon smalare än sig själv så tycker vi att vi är tjocka. NOT GOOD! Jag själv tycker ibland att jag är tjock och vill gå ner i vikt..Man tänker man vill ju vara fin snygg osv. Det är väldigt viktigt att inte låta andra sänka en med sin vikt.. alltså skit i om någon säger till dig ''gud vad tjock du har blivit'' eller ''du är tjock''. Jag hatar sånt..
Vissa killar tänker så ''min tjej måste vara smal'' hon måste se perfekt ut. Men NEJ skit i det, varför ska en tjej vara pinnsmal ??? Okej om hon var redan smal i början men vi andra behöver inte bli såna som dom, som sagt alla är olika.Det är jätte många tjejer som har dåligt självförtroende på grund av det.. dom hatar sin kropp'. Har ni märkt att det finns inte en ända människa som är nöjd med allt.. det finns alltid något fel som man hatar eller som man tycker att man hatar fast det är inget fel på det...
det är bara lite vad jag tycker :)


Kommentarer
Postat av: Dina

det här är verkligen sant, och du verkar vara en sån person som bryr sig:)

2010-03-26 @ 17:00:06
Postat av: Anonym

Sant... men du är inte tjock

2010-04-12 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0