G i engelska nationella YEY!

Jag kom hem typ för en och en halvtimma sen.. vädret suger! Haha idag var det en rolig dag i skolan det kändes fan nej nu tar skoldagen slut.. och det händer sällan ;)
Nu sitter jag hemma och lyssnar lite på musik, riktigt skönt är det. Snart ska jag fixa mig & klä på mig sen är det dags för Fryshuset ''Lugna Gatan''. Japp dit ska jag! :) Kul va ?
Då kommer jag inte komma hem på några timmar för vi ska vara ute och patrullera.. Som sagt och vädret suger ju så jag ska ta på mig riktigt ordentligt :o Idag på engelska lektionen' så prata jag och en kompis i telefon riktigt sjuka va ? haha läraren var så tråkig så vi hade tråkigt och då snackade vi med varandra haha riktigt sjukt...Men ändå roligt! Ni vet väl att jag är sån sjuk person ''aa men klart vi gör det, aa men det låter kul'' haha Ja till allting (nästan). Ååå gud jag har det så skönt just nu med täcke att jag inte ens orkar gå upp ...hihi riktigt laat idag Don't know whyy..??

Juuuste :D
Idag fick jag G i mitt nationella i engelska ... hmm var rädd först för det gick inte så bra i svenska nationella.. men nu när jag tänker efter ...? Kan jag bättre ENGELSKA än SVENSKA :o fyfan vad rädd jag blir, jag måste börja förbättra min svenska nu! Men iallafall så blev jag riktigt glad och det tror jag min mamma kommer också att göra hihi hon kommer nog göra något snällt för mig eller typ ge mig pengar för att jag klara mig... bara matten kvar YEY! Snaart är det ju gymnasie för mig .. hmm låt mig tänka jag blir nog lite rädd inför gymnasiet för jag vill ju så gärna bli frisör så jag ska nog kämpa dom här sista månaderna.

Så vad har ni själva gjort idag kära bloggare ?? :)
Har ni haft en lika bra dag som mig.. ?


Kommentarer
Postat av: aasha

hahaha såå bäst när vi snacka i tel mobbade :)

2010-03-18 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0