Vatten krig! HAHA

Hejj Söta bloggare! :)
Jag kunde inte blogga innan, min internet var fel på något sätt...jag fick verkligen flipp och sket i det!
Jag ska verkligen försöka blogga oftare på dagen & ska försöka på något sätt fixa så att jag kan blogga via mobil. ;)
Nu sitter jag, snart ska jag gå & laga god mat! är riktigt hungrig haha.. efter en galen dag idag
Det var Vatten Krig i min skola... ehh gissa ?? JAG BLEV BLÖT som fan...jag frös sen ihjääl! Haha men det var ändå ganska kul.. och det värsta är jag var inte ens beredd jag satt och sola på bänken sen så kom det bara från ingenstans... jag bara WHAT?! haha sen så fick jag reda på att det var Nadas ''bror'' som kastade! haha j*vla idiot... ;) vänta när jag får tag på han!
Nu ska jag gå & laga mat jag hör av mig senare puss puss! ;)

Kommentarer
Postat av: emilllaa

skit bra blogg. fortsätt!

2010-04-14 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0