Min dag

Hejj bloggen! :)
jag kom hem precis, har varit ute länge det känns skönt och nu sitter jag med ett tjockt täcke.. börjar bli lite hungrig :o
jag har tagit massa kort idag som ni ska få se här nedanför ;)
Vi har varit överallt idag , och tagit massvis med kort som ni ser... lite roliga bilder måste man ju också ha ;)

visst blev vi snygga? ;)


                                        Haha dagens skämt;
                      jovana: min mamma vill flytta här nära kortedala
                      nada: ja,då blir det bätte.. närmare skolan! HAHA
                      jovana: Vah.. vilken?
                      nada: Vinga(Indviduella program) såna som inte kommer in i gymnasium går där.. HAHAHAHA!
                      jovana: öööh nej, verkligen inte!

efter det så började jag springa efter henne !! HAHAH.. ;)

Kommentarer
Postat av: baby

va fina bilder

2010-04-09 @ 22:34:24
Postat av: Anonym

sååå fina ögooonnn

2010-04-10 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0