lite om igår & idag!

hejj alla söta & kära bloggare hur mår ni idag, bra hoppas jag :)
Idag har det varit en okej dag för mig, varit hos min bästa vän som jag sov över hos & hade riktigt kul!
igår så var vi i stan , Ååå ni ska bara veta jag har aldrig gått så mycket i stan. HAHA och i mcdonals hängde vi mycket.. vilket jag hatar att göra! men iallafall träffade några kompisar i stan och umgicks lite med dom & det var kul ;) ... Sen vid kl 8 började det regna men som tur så var vi precis på väg hem..?? Little LUCK hihi...
vi la oss vid 2 tiden fast vi inte var så trötta.. så var det ju skönt att gå lägga sig.
Iallafall jag kom hem vid 2 tiden idag, hjälpte mamma med lite grejer & sen så gick jag till min underbara syster som jag älskar så mycket! :)
Kom hem typ vid 7... nu sitter jag och lyssnar på en skit skön Låt : ClassiQ - Faller En Tår ... herregud vad sköna svenska låtar är, alltså jag älskar svenska låtar vet inte varför :o

bilder från festen i fredags! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0