....;)

Nu blir jag jävligt sur för det är något konstigt med min Facebook... ni anar inte :S
alltså det är som att den skriver av sig ''själv'' heelt fucking sjukt ?!
fattar ingenting.. tror att jag måste byta lösenord IGEN..
Idag har jag varit på fest hos lama, det var kul och det var ju många där så ni kan kalla det en lyckad fest! Yeess... ;)  Kom hem vid 12 tiden, mamma sa ingenting mirakeel hihi.. så vi dansa där mycket och pratade och det var då jag märkte att min facebook var konstig, blev riktigt ARG! ''kan man säga''.

Nu sitter jag och lyssnar på musik. försöker ladda ner lite filmer till min ipod så jag kan kolla, igår kollade jag på TWILIGT så jävla bra! iför sig har jag ju sett den förut på bio.. men hade verkligen lust att kolla igen :)
nu ska jag se vilken kommer nästa ... ;)
ta hand om er allihoppa ! pöööösss

min outfit till festen:
Tunika - gina tricot
MidjeKjol - gina tricot
Leggings - Lindex
Skor - Coverse
Skinnjacka - H&m
halsduk - gina tror jag ...

förresten visst blev jag snygg på bilderna ?? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte söt men ja tkr att du ska blogga oftare

2010-04-04 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0