Fixa bild till Id-Kort..

Hejj alla mina söta läsare!
Kom precis för en stund sen, ska snart åka till kortedala till hemköp.För att köpa lite smått & gott till bion imorgon! gott va?
Fast vi inte får äta något så ska jag ta lite kex haha kan inte kolla på en film utan godis, Eller vem kan det ? haha man måste ju njuta av det goda medans man kollar eller har jag fel?
Mitt bankkort har kommit, whaa att den faktiskt är ny.. haha och ''REN''!!
Idag ska jag ta kort för det behövs ju för mitt ID-KORT..Jag hoppas verkligen bilden inte blir FUL. Ska köra sån snygg blick haha;)
Nej nu måste jag gå & äta lite...känner att min mage KLAGAR!! hahaha.

puss ♥.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söötiish

2010-04-28 @ 21:09:13
Postat av: Nikolina

haha erkänn att du kommer shoppa mycket nu med kortet :)

2010-04-28 @ 21:25:27
Postat av: Anonym

söt tjej:)

2010-04-28 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0