dagens händelser :)

En fråga till er alla bloggare..
*Hur mycket tycker ni att jag ska blogga om dagen ;)??

jag bloggar gärna mer ifall ni vill det.. älskar att blogga det är jätte roligt speciellt när man har något att skriva om. :) Idag var jag överallt från stan-angered... har en som vi tog kort jag & anna :)
tvättade håret när jag kom hem eftersom jag hade ju sån skum i håret.. så det kändes äckligt och jag var tvungen att tvätta det haha. ;) hahaha Idag så var vi med Lama också & en till kille från Jönköping, en liten stund för han skulle hem och kolla på fotboll... ;)
HAHA jag och yasemin vi frös ihjäl hela dagen typ. vi stog nära varandra hela tiden för att det ska bli varmare :)
Imorgon är det Idol TROR jag... hahaha jag ska verkligen gå dit och kolla läget kanske går vidare man vet aldrig!;)
HAHA tror inte att jag kommer göra det men man får la hoppas eller kära bloggare ?? ;)



                                                     
Jag & Anna.... ehh helt fula hahaha! :o

 


Kommentarer
Postat av: emila

blogga typ 5 inlägg varje dag hörru;)..

2010-04-11 @ 01:48:29
Postat av: E's

söt <3

2010-04-11 @ 14:09:07
URL: http://ebrusari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0