trött,,

aaww, jag sitter och dricker varmt te samt så lyssnar jag på Tarkan - dudu!!
Har börjat gilla turkiska låtar fast att jag inte vet vad dom säger så är dom ändå rätt så sköna ;)
jag är rätt trött eftersom jag kom hem prick 9, när desperate house wives började. Dock så sa jag att jag skulle vara ute en liten stund, så blev det till flera timmar...?

har inte varit direkt på humör idag, have no idea ''why'' ?
Känner mig lite för stressad kanske, har inte sovit bra heller..
Imorgon ska jag vakna väldigt tidigt så det är nog bäst att jag går & lägger mig
så hörs vi imorgon,puss! ;)

Jag just nu!!





jag och anna idag!!


F*ckface...HAHA!!


Jag,där utanför mig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

urgullig!

2010-04-20 @ 23:10:37
Postat av: Anonym

Kan du blogga mer om dina kläder annars äär du söööööt som fan

2010-04-20 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0