Söndag 25 april 2010

Hejj Bloggen!
jag ligger och myser i min goa säng, orkar verkligen inte gå upp för något...fast jag måste kissa. Hihi *
Känner att jag börjar få ont i halsen, när jag sväljer..? jo kanske jag är ute för mycke och har tunna kläder på mig när det är jätte kallltttt....:tired:
Kan fortfarande inte sluta tänka på det nada sa idag, Herregud jag skrattade så jävla mycket,Kunde knappt andas! HAHA, hon tryckte sig mot väggen så hårt & sa nej ropa inte hit *dom* , det var några killar som kom in i mcdonals och satte säg där, jag kollade på dom och skrattade Ingen aning Varför.? så hon trodde att jag kände dem...Hahahah as kul!
imorgon är det skola för mig, neeeej! Prov, kan inte någonting & det är ju inte så konstigt heller.
Hoppas jag orkar med skoldagen imorgon, direkt efter att jag slutat måste jag åka ner till fryshuset sen ska vi på föreläsningen som Karwan ska hålla. Nice va?:cool:
Det kommer nog att bli as grymt!
Jag har fortfarande inte förstått hur jag ska blogga via mobil,lite knas...Men det måste absolut fixas så att jag inte måste direkt alltid skynda mig.. man bara AA jag måste hem & blogga liksom skit jobbigt känns det! Men tycker verkligen om att blogga, skit roligt är det. Bryr mig absolut inte vad andra folk har att säga eller typ aa hon bloggar...Man bara aa vad är det med det, är det något fel eller typ! Hatar sånt.
Hur har eran söndag varit kära bloggare?;)

Nu ska jag lägga mig & försöka sova, sov gott solstrålar!♥

jag just nu:


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIIIIN

2010-04-27 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0