So uppsats

Hej!
jag pluggar so, alltså gör min uppsats.. fyfaaan
Så jobbigt & svårt, måste leta efter fakta! något som jag hatar så mycket haha.. Gäspar också vem vet när jag somnar.En sak som är viktigt när jag gör min uppsats är MUSIK,japp jag sitter och lyssnar på musik också väldigt viktigt för att jag ska orka göra något sjukt va?;)
Min mys kväll är nog inte så rolig, hoppas ni bloggare har det bättre än vad jag har det!
Imorgon är det BIO yeeesss...älskar att gå på bio eller vad?? ööh...:question:
Haha sanningen är faktiskt att älskar att gå på bio med många då blir det alltid roligt. Ska absolut gå på den Eclipse, då jag kanske går med min bästa vän & min kille...Vem vet;)
Hoppas bara han vill gå...isåfall får jag la tvinga han med mig!!:D
Imorgon hade jag tänkt att träna lite, måste börja nog. Innan det blir försent,Sommaren närmar sig ju hihi.Haha mitt i mitt pluggande sitter jag och bloggar..

nu ska jag fortsätta plugga sov gott allihopa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0