sitter i värmen

Hejj kära bloggare.. ;)
hela dagen har jag bara varit hemma och haft det mysigt.. eftersom det regnar ju ute vem orkar gå ut?? hihi inte jag iallafall.. Jag kanske går ut lite sen :)
Igår när jag var inne i facebook så fick jag många frågar om jag var ''alban'' ... Nej jag är inte alban! :)
Jag förstår inte att folk tycker att jag ser ut som en alban vilket jag absolut inte gör ;).. inget illa,
jag tycker själv att jag ser ut som en svensk, har fått höra det ofta också men nu för tiden är det många som tycker att jag ser ut som en ''ALBAN''. jag blev överaskad hihi!
Nu ska jag lyssna lite på musik och göra min uppsats i So kanske ? jag tror det är dags att börja med den så att jag blir klar med den, eller vad tycker ni kära bloggare??  ;)

puss på er allihoppa & ta hand om er! ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha du är lik en svensk faktist

2010-04-06 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0