Shopping, och min missbildade hårfärg!

Hejj Bloggen! ;)
kom hem precis, sitter och pluggar No! har prov imorgon dock är det inte så svårt bara jag läser vilket jag har svårt för... men måste. Jag har shoppat idag, har två bilder på de jag köpt. 
Jag har ju köpt 4 hårfärger ocksåå... som är i mitt hår NU ;)
det blev faktiskt as snyggt, Ljusbrunt! man ser mer när det är ljust så jag tar kort imorgon :)

HAHA kolla vilken hårfärg jag fick först :tired:
herregud.... tur att jag färgade över det :O





De jag shoppat idag! ;)
min snygga jacka!



Mina snygga leggings, med prickar på! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh va snyggt! kan du inte visa strumbyxorna tydligare???

2010-04-18 @ 22:01:04
Postat av: jovana

jo jätte gärna, fast nu är det ju mörkt så man ser inte så bra men tar gärna kort på dom tydligare imorgon! puss ;)

2010-04-18 @ 22:08:19
URL: http://jovanaalexandravukovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0