Rolig dag ;)

Nu är jag hemma! :)
sitter & ritar haha har ingenting att göra.. är nog lite trött ska möjligtvis sova en liten stund, det har ju varit en lång dag för mig ;) jag satt jätte mycket i solen, det var så skönt att jag inte orkade röra på mig från den bänken haha!
Förresten så var det väldigt interessant att lyssna på dom som berättade om *Andra världskriget*.. man fick tårar helt ärligt, det var så sorligt! Har fortfarande inte förstått varför man behandlar människor på det sättet..
Iallafall så var det jätte bra & skönt att höra den historian, känns som att man lärde sig lite om livet!

Nu ska jag gå & äta lite hihi.. & ta och sova lite :)
jag hör av mig senare! ;) 

Lite bilder från idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0