pluggiishh engliishh

Hejj Bloggen!
sitter och pluggar på engelska.. har prov på onsdag som jag MÅSTE bara klara!!
oroar mig, men hoppas alltid på det bästa. haha såklart så har jag ju facebook på samtidigt när jag pluggar hihi.
Idag hemma hos yasemin var det skit roligt... nada tappa glaset & det gick sönder jag och yasemin skrattar, och vi skrattar fortfarande medans nada e skit rädd! HAHAHA.... sjukkt.. sen så damsuga hon Kerims rum, haha ändå snällt!


Min outfit for today! ;)
Solglasögon - gina tricot
Kofta/Basebolljacka - gina tricot
Leggings - Bikbok
Linne - gina tricot
Skor - vita converse

Håret:
Vågigt & utsläppt..


man ser inte skillnaden på mitt hår,men det har definitivt blivit ljusare!


man ser lite på denna bild iallafall! ;)


Mina ursnygga prickiga leggings! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SNYGG

2010-04-19 @ 22:08:20
Postat av: Anonym

hur mke kostar dina leggins

2010-04-19 @ 22:08:57
Postat av: jovanaa

dom är från bikbok, 79:-

puss :)

2010-04-20 @ 00:18:42
URL: http://jovanaalexandravukovic.blogg.se/
Postat av: aaa

SEXIIIGGGG

2010-04-20 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0