Nada drar sina sjuka skämt....IGEN

Jag är så trött, håller på att somna för en gångs skull...satt och diskuterade med nada precis haha hon är så rolig så man dör av skratt, hennes sjuka skämt*.
''Haha du skulle sett i klassrummet saryas kastade penna på mig, jag kastade tillbaks... ojjj juste du var ju där''!
HAHA okej? dåligt minne eller vad..nej jag skoja.
Men min dag har varit ganska okej,utvecklingssamtalet gick fint fint...Trodde det skulle bli värre.
Och min kod har ju kommit till min bank! YEEY snart är det färdigt...På torsdag är det dags för bio med klassen..Hoppas filmen är bra nu va.
Funderar på om jag ska sova nu annars somnar jag på datan haha?

sov gott allihopa ♥.


Kommentarer
Postat av: M

Oj, du va söt<3

2010-04-27 @ 23:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0