Föreläsningen blev lyckad!

Hemma nu! :)
Sitter i mina mysiga shorts (dom blåa) som jag älskar så mycket, riktigt sköna!!
Dagen har varit mer än underbar, Karwans historia är verkligen så interessant.. man var helt inne i den.
Sen så var det ju fika där också, GISSA hahaha alla bombade kakorna & saften, ååå va gott! haha djur.. det tog faktiskt snabbt slut;)
Det var ju igentligen en till föreläsare Ali* , men han kom aldirg så det blev en annan rolig kille.. ''katten var min bästa vän,fast det inte var min katt'' HAHAHAHAHA!! woww man bara garva ihjäl sig ;)
skojj var det, det var faktiskt många som kom dit och lyssnade på Karwan & Enver.
Ska nog gå till köket nu & fixa varm choklad.. Hihi* ;)

Sov gott sötnosar,vi hörs imorgon!♥


jag med mina blåa älsklings shorts!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du bloggar mer och tjänar pengar på din blogg och gör reklam för den, du kommer bli kändare än kissie bitchen

2010-04-26 @ 23:43:28
Postat av: E's

Så sööt är du baabbyy !!!

2010-04-27 @ 11:30:17
URL: http://ebrusari.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööt

2010-04-27 @ 16:20:42
Postat av: anonym

Shit vad het

2010-04-27 @ 16:21:03
Postat av: walid

Skönt du måste ha de:)

2010-04-27 @ 16:21:33
Postat av: Hanna

Fina shorts,har sett dom men kommer inte ihåg vart. Vart har du köpt dom:)

2010-04-27 @ 23:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0