mindre rolig dag...

Jaaa! nu har jag fixat bankkort, ska bara vänta tills det kommer och det kommer om ca 3-4 dagar :)
då ska Id kort fixas också... såklart måste jag ta kort hihi hoppas den blir fin nu då :tired:
dagen har varit som alla andra skoldagar bara lite *mindre* bra, vilket är skiit!! inte glad alls, men såklart får man ju ta det som de blir. ingen panik, det kommer säkert bli roligare idag i lugna gatan ;)
i helgen ska jag färga mig ljusare tror jag, då kommer det bli blondt och då ska jag låta det vara.. tycker att det är as snyggt!
Soolaarium också i helgen, SKÖNT!!! :D
måste få färg lite.. hihi *:)

ska iväg snart, måste fixa i ordning mig vi hörs sen puss puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0