Lite om mig själv

1.Vart kommer du ifrån?
svar: Jag är född i Kroatien,men jag är Serb


2.Hur gammal är du?

svar: 15,fyller 16 i september


3.Vad är din favorit maträtt?

svar: Tacos!!


4.Är du en sån tjej som är alltid glad?

svar: Ja, jag är alltid på humör och jag gör så andra skrattar.


5.Ska du resa någonstans i sommar?

svar: Nej tyvär, ska stanna hemma funderar på att jobba & gå i sommarskola kanske..samt umgås med vänner & min kille.


6.Bor du med din mamma?

svar: Ja, jag bor bara med min mamma


7.Vad brukar du göra under helger?

svar: Umgås med kompisar,milan samt shoppa


8.Var kommer din kille ifrån?

svar: Han är Serb


9.Hur länge har du & din kille varit tillsammans,?

svar: 4 mån & 11 dagar


10.Vem har du känt längst av dina tjejkompisar?

svar: Mia heter hon,bloggar inte så mycket om henne men jag har känt henne mest av alla.


11.Brukar du festa ofta?

svar: Inte så ofta, födelsedagar..men på sommaren blir det nog mycket.



12.Hur ska en kille vara enligt dig?

svar: Han ska vara sig själv..


13.Har du haft långa förhållande någon gång?

svar: Inte så långa,har haft dåliga killar


14.Dömer du folk innan du lär känna dom?

svar: NEJ absolut inte! försöker lära känna personen först


15.Vad älskar du mest att göra?

svar: Jag älskar att gå på bio,shoppa


16.Gillar du Tokio Hotel?

svar: JAAAA gud, älskar älskar dom!!


17.Är du född i Sverige?

svar: Nej hihi


18.Vilken är din favorit färg?

svar: Svart, som mina naglar...


19.Kan du visa några gamla bilder på dig?

svar: Ja det kan jag göra, absolut


20.Lägg upp en bild på dig och din kille.

svar: Ja absolut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0