japp

Jag kom hem för typ en halvtimma sen, efter att jag varit överallt hihi...det var ju jätte fint väder idag såklart att man ska vara ute! varit med lugna gatan och underbara kompisar.. Sen så gick jag Belan,Johanna & lama till stan för att lama& Belan skulle äta mat i mcdonals ...;)
så det var en rolig dag för mig, hur har det varit för er söta bloggare :) ???

nu ska jag nog måla mina naglar & kolla lite på tv.. se vad som finns och så.
Fan vad denna veckan har gått snabbt tycker inte ni också det..? ;)

Tokio Hotel - Monsoon lovee!


jag just nu... :)


Kommentarer
Postat av: hanna

kan du visa bild på dina kompisar?

kolla gärna min blogg!

2010-04-08 @ 00:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0