en skön kväll!

Hejj bloggen!;)
just nu precis sitter jag och värmer mig haha... när jag kom hem för 10 minuter typ så darra jag & det är verkligen inte konstigt, skit kallt var det! Hahaha kerime & jag vi dog av skratt idag... hon skratta tydligen åt mig och jag skratta åt henne hahaha sjuka...;)
Vi köpte Cookies också såklart! hahah muuummss.. ahah tyvär mia fick bara en för jag kerime & isabelle åt upp båda två som vi köpte. haha MATVRAK..?
Det var iallafall jätte roligt idag & nu är det dags för mig att göra tee en snabbis sen ska jag sitta framför facebook haha... nöörd ? ;)
har tyvär en bild men man ser jätte mörkt... så ingen ide att lägga upp den,men samt så har jag ju en bild på isabelle när hon sitter på datan! haha den kan jag ju lägga upp.. 

hörs sen,puss puss!♥

Jag just nu!;)


Min mobils säng gullig va?;) haha hittade den idag när jag städade..



Isabelle, data nörd* HAHA!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0