En fråga till er alla

Sitter och vilar mig lite, är lite trött! Tror att jag ska sova snart ;)
en rolig dag hemma hos lama, tyvär så har jag inga bilder för ljuset var kasst man såg ingenting hahaha! :O
Iallafall det var SANNINGENS ÖGONBLICK hahah! Riktigt roligt :D
haha just nu tänker jag bara på de leggingsarna som jag ska ha imorgon!! dom med söta små hjärtan jätte fina,:)
vilken tur att jag ska åka & shoppa imorgon, LÄÄÄÄÄNGTAR ;);)
blir helt galen hihi, samt så har ni ju sett den ''basebolljackan'' as snygg! :O

Jag har en fråga till er alla... ;)
Hur tycker ni en kille ska vara mot sin tjej???

är det inte så att när man har en bra kille så kastar man bort honom, sen efter man blir tillsammans med en annan så ångrar man sig att man gjorde slut med den förra killen för han behandlade en jätte bra och denna mindre bra..? Tjejer brukar göra faktiskt det misstaget väldigt mycket. Jag själv gör det väldigt ofta, dock att jag vet att det är fel & göra så.. jag gör det hela tiden men jag inser inte att det är inte bra.
Men iallafall har jag en underbar kille nu som jag älskar, i fredags var det 4 månader! :love:
hihi..

ska sova nu,vi hörs imorgon! :love:


Kommentarer
Postat av: laina

en kille ska vara snäll,ens bärsta vän, och söt mot den. och ha respekt

2010-04-18 @ 01:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0