28 april 2010

Hejj bloggen!♥
Har inte alls sovit gott...helt trött och inte så heller på humör.
hoppas ni har sovit bra iallafall..Vad ska ni göra idag allihopa? Själv har jag ingen aning,ut eller något möjligtvis. Juste förresten Liseberg har öppnat, jag ska verkligen dit med kompisar & min kille det kommer att vara så roligt!!:D , I helgen så ska min kusin ha fest för sin 18års dag det måste man verkligen gå på..inget & missa! Ska nog åka ner till stan & köpa något fint till henne. Imorgon tror jag det blir, innan lugna gatan!!;)

sköt om er!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns inte sötare

2010-04-28 @ 21:09:32
Postat av: Anonym

Besök gärna min blogg, & jag besöker gärna din, vi kan följa varandra vi bloglovin:)

2010-04-28 @ 21:10:54
URL: http://vadfanskajagheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0